Veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen

Hoe kan ik bestellen en betalen?

Je kunt door onze webshop 'lopen' om op het product te vinden waar je naar op zoek bent. Wij hebben het zo ingericht dat je het makkelijkst eerst klikt op het dier waarvoor je een product wilt kopen en vervolgens via het filtersysteem te zoeken naar een specifiek producttype of merk. Zodra je alle producten hebt gevonden die je nodig hebt en deze in je winkelmandje hebt geplaatst kun je op de knop afrekenen klikken waarna je uit verschillende betaalmethoden kunt kiezen. 

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

De betaalmethoden die wij aanbieden zijn als volgt: 
 - IDEAL 
 - PayPal 
 - VISA 
 - MasterCard 
 - Maestro 
 - Apple Pay 
 - Google Pay

Klachten en retourneren

Hoe kan ik een product retourneren of omruilen?

Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met je product(en). Als je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je aankoop of er simpelweg van af wil zien, staan wij klaar om je te helpen met ons retourbeleid.
Klik hier om naar ons retourbeleid te gaan.

Er is iets mis met mijn (geleverde) bestelling. Wat nu?

Heb je een product dat beschadigd is, of gewoon niet naar wens, kijk dan naar ons retourbeleid en stuur een e-mail naar info@mackys.nl onder vermelding van je ordernummer. Wij helpen je graag verder.

Account & persoonlijke gegevens

Moet ik een account hebben om te kunnen bestellen?

Nee. Je kunt ook bestellen zonder account. Wees er wel van bewust dat je zonder account geen punten spaart en waarschijnlijk ook eventuele andere aanbiedingen kunt missen.

Hoe kan ik een account aanmaken? En wat zijn de voordelen?

Je maakt een account aan door in te loggen met je e-mailadres. Voor de extra veiligheid krijg je elke keer een inlogcode toegestuurd wanneer je in wilt loggen, hierdoor hoef je geen wachtwoord te onthouden. Je kunt rechtsbovenin je scherm op het poppetje klikken om in te loggen en je kunt inloggen via de knop "Spaarpunten" linksonderin je scherm. Wanneer je een account aanmaakt, spaar je gelijk punten bij elke euro die je bij ons besteedt. Daarbij worden je gegevens gekoppeld aan je emailadres, hierdoor hoef je ze de volgende keer niet weer in te vullen.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens of voorkeuren wijzigen?

Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Als je gegevens niet (meer) kloppen of je wilt deze om een andere reden aangepast hebben, dan helpen wij je graag verder. Ook wanneer je je gegevens helemaal verwijderd wilt hebben, helpen wij je graag verder.

Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Inschrijven gaat erg makkelijk. Helemaal onderaan de pagina staat een balk waar je je e-mailadres kunt invoeren en op aanmelden kunt klikken. Om uit te schrijven kun je contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Verzending & Levertijd

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €6,95 bij bestelling tot €69,95. Bestellingen boven €69,95 worden gratis verzonden. Klik hier voor ons verzendbeleid.

Wat is de levertijd?

Bestellingen die op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 17:30u worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. 
Over het algemeen worden deze de volgende (werk-)dag al geleverd. Wij kunnen echter niet garanderen dat de koeriers dit halen. 
In het geval dat wij op de hoogte zijn van enige vertragingen dan zullen wij jou ook zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen.
Klik hier voor ons verzendbeleid.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen af te halen. Wij zijn enkel een online webshop, geen fysieke winkel of afhaaladres.

Ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?

Als je een verkeerd adres doorgegeven hebt, stuur dan een e-mail naar info@mackys.nl, dan kunnen wij kijken of we dit nog aan kunnen passen. Helaas is dit niet altijd nog mogelijk achteraf.

Spaarprogramma

Hoe werkt het spaarprogramma?

Kort samengevat kun je je inschrijven door in te loggen met je e-mailadres, hierna spaar je automatisch punten voor elke euro die je bij ons besteedt. Daarnaast zijn er nog andere manieren om punten te verdienen. De punten die je verdiend hebt kun je vervolgens weer inwisselen voor mooie kortingen, leuke producten en meer! Klik hier voor meer informatie over ons spaarprogramma.

Productvragen en algemeen

Waarom is er bij sommige producten geen kleurkeuze mogelijk?

Wij werken veel samen met onze leveranciers. Zo is er minder transport nodig wat beter is voor het milieu en wij goedkoper kunnen blijven. Veel producten worden direct vanuit de leverancier verstuurd, zij hebben helaas niet de mogelijkheid om alle producten op kleur te sorteren. Zou je één van deze producten willen kopen met een voorkeur in kleur, stuur ons dan een e-mail zodat wij contact op kunnen nemen met de leverancier. Als het niet te druk is kunnen zij er mogelijk een notitie bij zetten met je voorkeur.

Ik zoek een product dat jullie niet in het assortiment hebben.

Wij staan altijd open voor suggesties en/of andere opmerkingen. Ben jij op zoek naar een product dat wij niet aanbieden, of heb je iets anders wat je met ons wilt delen, neem dan zeker contact met ons op!

Ik heb een andere vraag of opmerking.

Neem gerust contact met ons op bij andere vragen en/of opmerkingen! Klik hier voor onze contactpagina.